López-Hermida, A., Albornoz, E., Selman, E., & Hidalgo, P. (2009). La imagen de la mujer en política: La campaña electoral televisiva de Michelle Bachelet. Centro de Estudios de la Prensa, Facultad de Letras, Pontificia Universidad Católica de Chile.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Chicago Style (17th ed.) Citation
López-Hermida, Alberto, Eduardo Albornoz, Elías Selman, and Pedro Hidalgo. La Imagen De La Mujer En Política: La Campaña Electoral Televisiva De Michelle Bachelet. Santiago, Chile: Centro de Estudios de la Prensa, Facultad de Letras, Pontificia Universidad Católica de Chile, 2009.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
MLA (9th ed.) Citation
López-Hermida, Alberto, et al. La Imagen De La Mujer En Política: La Campaña Electoral Televisiva De Michelle Bachelet. Centro de Estudios de la Prensa, Facultad de Letras, Pontificia Universidad Católica de Chile, 2009.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Warning: These citations may not always be 100% accurate.