Carvajal Castillo, J. E., & Padilla Ballesteros, E. (2014). Una mirada desde las fronteras urbanas: Construcción de la memoria y la identidad barrial en torno al capital social y segregación social. Villa el Porvenir, comuna de Cerro Navia. Universidad Academia de Humanismo Cristiano.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Chicago Style (17th ed.) Citation
Carvajal Castillo, José Emilio, and Elías Padilla Ballesteros. Una Mirada Desde Las Fronteras Urbanas: Construcción De La Memoria Y La Identidad Barrial En Torno Al Capital Social Y Segregación Social. Villa El Porvenir, Comuna De Cerro Navia. Santiago, Chile: Universidad Academia de Humanismo Cristiano, 2014.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
MLA (9th ed.) Citation
Carvajal Castillo, José Emilio, and Elías Padilla Ballesteros. Una Mirada Desde Las Fronteras Urbanas: Construcción De La Memoria Y La Identidad Barrial En Torno Al Capital Social Y Segregación Social. Villa El Porvenir, Comuna De Cerro Navia. Universidad Academia de Humanismo Cristiano, 2014.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Warning: These citations may not always be 100% accurate.