APA (7th ed.) Citation
Vásquez Anabalón, B., Vásquez Anabalón, D., & González Varas, N. (2008). La corrección monetaria y sus efectos en los estados contables de empresas de igual giro del sector público y privado: Estudio de caso: empresa Nacional de Minería y Compañia Minera del Pacifico S.A. Universidad Academia de Humanismo Cristiano.
Chicago Style (17th ed.) Citation
Vásquez Anabalón, Bianca, Denisse Vásquez Anabalón, and Nelson González Varas. La Corrección Monetaria Y Sus Efectos En Los Estados Contables De Empresas De Igual Giro Del Sector Público Y Privado: Estudio De Caso: Empresa Nacional De Minería Y Compañia Minera Del Pacifico S.A. Santiago, Chile: Universidad Academia de Humanismo Cristiano, 2008.
MLA (9th ed.) Citation
Vásquez Anabalón, Bianca, et al. La Corrección Monetaria Y Sus Efectos En Los Estados Contables De Empresas De Igual Giro Del Sector Público Y Privado: Estudio De Caso: Empresa Nacional De Minería Y Compañia Minera Del Pacifico S.A. Universidad Academia de Humanismo Cristiano, 2008.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.