Jerez Olguín, L. A., & López Quilodrán, J. (2012). Análisis y evaluación de la gestión de la Dirección del Trabajo en la implementación de la Ley de Subcontratación Ley Nº20.123. Universidad Academia de Humanismo Cristiano.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Chicago Style (17th ed.) Citation
Jerez Olguín, Lucía Alejandra, and Jaime López Quilodrán. Análisis Y Evaluación De La Gestión De La Dirección Del Trabajo En La Implementación De La Ley De Subcontratación Ley Nº20.123. Santiago, Chile: Universidad Academia de Humanismo Cristiano, 2012.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
MLA (9th ed.) Citation
Jerez Olguín, Lucía Alejandra, and Jaime López Quilodrán. Análisis Y Evaluación De La Gestión De La Dirección Del Trabajo En La Implementación De La Ley De Subcontratación Ley Nº20.123. Universidad Academia de Humanismo Cristiano, 2012.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Warning: These citations may not always be 100% accurate.