Cáceres Saravia, A. G., & Abett de la Torre Díaz, P. (2012). La construcción de la representación histórica del alumnado peruano de San Luis de Peñalolén. Universidad Academia de Humanismo Cristiano. Escuela de Educación.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Chicago Style (17th ed.) Citation
Cáceres Saravia, Arturo Gabriel, and Paloma Abett de la Torre Díaz. La Construcción De La Representación Histórica Del Alumnado Peruano De San Luis De Peñalolén. Santiago, Chile: Universidad Academia de Humanismo Cristiano. Escuela de Educación, 2012.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
MLA (9th ed.) Citation
Cáceres Saravia, Arturo Gabriel, and Paloma Abett de la Torre Díaz. La Construcción De La Representación Histórica Del Alumnado Peruano De San Luis De Peñalolén. Universidad Academia de Humanismo Cristiano. Escuela de Educación, 2012.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Warning: These citations may not always be 100% accurate.